THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Hye! Teman2x!

Like P l e a s e !

Friday, December 16, 2011

G e r a m !

Assalamualaikum ?


Lame aku x update blog. Bukan ape, cume aku ade satu sikap ni, iaitu MALAS. HAHA .

Aku update ni sebab aku nak cerita satu kesah yg terjadik
petang tadi.

Petang tadi, geng aku Aqli text kat aku, dye kate dye nak datang umah aku. Dye kate dye
mengidam nak bawak keter Kancil aku, sambil tu dye nak ajar aku bawak keter tuh (aku budak baru belajar) HAHA.

So, bila dye sampai umah aku, kami pon bertolak lah dengan menaiki kereta Kancil aku tuh. Mula2 kitorang pegi
pantai Monica Bay, pegi jumpe geng2 laen. Pastu lama siket, Aqli bawak aku pergi Kedai Anas, nak ajar aku bawak keter kat situ. Bile sampai kat sana, dye tunjuk ah kat aku care bawak keter. Pastu bile dye dah habes bagi 'taklimat' kat aku. Dye bagi aku wat 'amali'.
Bile aku try start bwak, daripada gear 1, aku pegi tukar teros ke Gear 3. Keter tu jadi gilere terus. Aikk! Keter gile ke aku giler.. HAHA. Aqli marah aku sebab aku bawak cam bengap camtu. 

Pastu, kitorang tukar driver. Dye plak yg bawak. Kitorang pegi kat jalan dalam hutan plak. Dye suh aku test drive kat situ. Aku pon bawak laa slow2. Mula2 aku bawak okey je. Tiba2, keter tu mati. Rupe2nye, temperature dye High. Aq pon bukak depan keter tu, pastu isi dengan air kat lubang mane entah ayah aku slalu isi. Aq isi dengan air longkang sebab air tu je ade kat situ. HAHA.

Pastu, aq try start keter, x hidup2 gak. Aq pon tolak la keter tu, sementare Aqli try start. Lame gile aku tolak, xstart2 jugak. Aqli naik angin pastu dye call kawan dye sorang ni, name Zemi. Lame sket tu, Zemi pon datang naek keter BMW. Aq ingat kan dye tau bab2 baiki keter ni. Rupe2nye,
dye pon same cam aku n Aqli. Geram aku.

Last2, aku tinggal je keter kat situ. Aq balek ngan Zemi naek keter BMW dye tuh.HAHA.

Anyway, ni antare pengalaman aku yg best sangat. HEHE.


Thats All From Me Now,
Thanks.

By Syed Ahmad Shakir.

0 comments: